« 登れねえええ | Main | 何しに行ったんだか »

August 10, 2008

WILD-1のちPUMP2

昨日の夜、ゲンちゃんが「テント買うのでつきあって」というので今日は多摩センターにあるWILD-1へ。

結構広い。しかもお客さんいっぱい。ちょっと遅れてゲンちゃん到着。
で、あれやこれやと見つつ気がつけば.....なんと4時間も経過!こんなに一つの店にいたの初めて。やっぱりアウトドアショップはテンション上がるなあ。

結局タープ、チェア、折りたたみ式テーブル、たためるピロー、ボルダー中に座る座椅子、電池式ランタンにめっちゃ冷える保冷剤。結構買ったな。

その後ジョナサンでメシ食って(ゲンちゃんのおごり!サンキュー!)、PUMP2へ。

tokuさんとゲンちゃんと3人でK見君課題にトライ。昨日より一手だけ進む。いまいちパッとしないな。

で、tokuさんのお友達にまぜてもらってtokuさんの変則課題(手放しでゴール2秒タッチで終了)トライ。これを一抜けできた。やったね!

で、tokuさんに今週の中級道場の垂壁課題紹介してもらってやったら.....一撃!
あとでRieさんに聞いたらこの課題は道場参加者が苦戦してたらしい。今日はキラリと光るところを見せられたな。

まっきとまり。さんに課題紹介して、3時間ほどで終了。WILD-1にいた時間のほうが長かったな。

|

« 登れねえええ | Main | 何しに行ったんだか »

Comments

I think the admin of this web site is truly working hard for his website, for the reason that here every stuff is quality based material.

Posted by: Boom Beach Hack 2015 Review | June 15, 2015 at 04:04 AM

Excellent blog! Do you have any recommendations for aspiring writers? I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Thanks!

Posted by: Voicemail greetings | October 09, 2015 at 12:09 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/51493/42127953

Listed below are links to weblogs that reference WILD-1のちPUMP2:

« 登れねえええ | Main | 何しに行ったんだか »